Педагогічне кредо:" Серце віддаю дітям" В.О.Сухомлинський

Педагогічне кредо:" Серце віддаю дітям" В.О.Сухомлинський
Педагогічне кредо:" Серце віддаю дітям" В.О.Сухомлинський

Куточок природи в ДНЗ

Орієнтовне наповнення куточка природи
 у різних вікових групах

Молодша  група
1.      Живий об’єкт: тварини( хом’як, морська свинка). Птахи ( попуга, канарейка)  Рибки ( цикліди, бички, золоті рибки)
2.      Осередок води і піску
3.       Альбоми, ілюстрації, дидактичні та розвивальні ігри.
4.      Паспорти рослин, тварин (енциклопедична інформація).
5.      Календар природи .
6.      Сезонні об’єкти ( овочі, фрукти, квіти).
7.      Обладнання для експериментування з водою, камінням, піском, повітрям та рослинами ( різноманітні ємності, фільтр, предмети з різними властивостями: тонуть, пливуть, розчиняються.
8.      « Фантазії» природи.
9.      Дитячі роботи з природного матеріалу.
10.  Екологічна стежка та додатки до неї.
11.  Книга скарг природи
12.  Алгоритм( схеми, піраміди) обстеження та росту живих об’єктів (рослин , тварин)
13.  Кімнатні рослини  (фікус,аспідистра, традесканція, драцена, колеус)
14.  Обладнання для догляду за рослинами( фартушки, серветки, щітки для зняття пилу і миття листя, лійки, совок для землі, стеки для розпушування землі); за тваринами( корм, сачки, щітки, серветки тощо)
15.  Город на підвіконні.




 Середня група
1.      Живий об’єкт: тварини( хом’як, морська свинка). Птахи ( попуга, канарейка)  Рибки ( цикліди, бички, золоті рибки)
2.      Центр води і піску
3.      Матеріал для пошуково-дослідницької діяльності.
4.      Альбом довготривалих спостережень.
5.      Бейджики для чергових у природичо-дослідницькому осередку, їдальні, на заняттях.
6.      Екологічна бібліотека.
7.      Альбоми, ілюстрації, дидактичні та розвивальні ігри.
8.      Паспорти рослин, тварин( енциклопедична інформація).
9.      Календар природи ( картинки із зображенням пори року: рання, пізня, кишеньки для зміни  картинок: зображення умовних позначок погди( ясно, хмарно, вітер, дощ). Сезонні малюнки дітей
10.   Сезонні об’єкти ( овочі, фрукти, квіти).
11.  « Фантазії» природи.
12.  Дитячі роботи з природного матеріалу.
13.  Екологічна стежка та додатки до неї.
14.   Колекції
15.  Гербарії.
16.  Книга скарг природи
17.  Муляжі( демонстраційний матеріал) грибів. Їстівні( печериця, білий, лисички) отруйні( мухомор, бліда поганка)
18.  Алгоритм( схеми, піраміди) обстеження та росту рослин та живих об’єктів (рослин , тварин)
19.  Кімнатні рослини, схожі на кущик (фікус,аспідистра, традесканція, драцена, колеус,герань, бальзамін, клівія,китайська троянда).
20.  Обладнання для догляду за рослинами( фартушки, серветки, щітки для зняття пилу і миття листя, лійки, совок для землі, стеки для розпушування землі); за тваринами( корм, сачки, щітки, серветки тощо)
21.  Обладнання для експериментування з водою, камінням, піском, повітрям та рослинами (лупа ручна, різноманітні ємності, фільтр, предмети з різними властивостями: тонуть, пливуть, розчиняються
22.  Город на підвіконні 





 Старша група
1.      Моделі кліматичних зон.
2.      Карта України.
3.      Схема пір року.
4.       Живий об’єкт: тварини( хом’як, морська свинка). Птахи ( попуга, канарейка)  Рибки ( цикліди, бички, золоті рибки, гупії)  
5.      Центр води і піску
6.      Матеріал для пошуково-дослідницької діяльності( лупа, мікроскоп, тощо)
7.      Альбом довготривалих спостережень.
8.      Бейджики для чергових у природичо - дослідницькому осередку, їдальні, на заняттях.
9.      « Велика книга ерудита » - складається на основі дослідницько-пошукової діяльності дітей групи.
10.  Червона книга України й Чернігівщини.
11.  Глобус. Атлас
12.  Екологічна бібліотека.
13.  Альбоми, ілюстрації, дидактичні та розвивальні ігри.
14.  Паспорти рослин, тварин( енциклопедична інформація).
23.  Календар природи і погоди. ( картинки із зображенням пори року: рання, пізня, кишеньки для зміни  картинок: зображення умовних позначок погди ( ясно, хмарно, вітер, дощ, туман, іній). Сезонні малюнки дітей.
15.  « Фантазії» природи.
16.  Дитячі роботи з природного матеріалу.
17.  Екологічна стежка та додатки до неї.
18.   Колекції( насіння лопуха, клена, кульбаби,спориша, суріпи, волошки; плодів клена, липи, каштана, дуба; кореневища іриса, конвалії, мати-й-мачухи, полину; цибулин лілії, тюльпана, нарцису, проліска).
19.  Гербарії.( лікарські рослини,дикорослі, хвойні рослини.Листя дерев: каштана, тополі, дуба, білої акації)
20.  Книга скарг природи
21.  Муляжі( демонстраційний матеріал) грибів. Їстівні( печериця, білий, лисички, опеньки, маслюки, шампіньйон, глива) отруйні( мухомор, бліда поганка)
22.  Алгоритм( схеми, піраміди) обстеження та росту живих об’єктів (рослин , тварин)
24.  Кімнатні рослини, схожі на кущик (фікус,аспідистра, традесканція, драцена, герань, бальзамін, бегонія, колеус, плющ,кімнатний виноград, клівія,)
23.  Всесвіт( ілюстрації, книги, моделі).
24.  Обладнання для догляду за рослинами( фартушки, серветки, щітки для зняття пилу і миття листя, лійки, совок для землі, стеки для розпушування землі, горщики для індивідуальних посадок); за тваринами( корм, сачки, щітки, серветки, сачки,трубка для збирання бруду з дна акваріума, губки тощо)


 
  

Немає коментарів:

Дописати коментар